'Mamma mia!' aspira al rècord a Sant Cugat


Són més de 10.000 entrades que el Centre Cultural Sant Cugat ha posat a la venda. Setze funcions de Mamma mia! en deu dies, del 31 de març al 10 d'abril. El musical que més bons rèdits dóna arreu del món és el primer títol que arribarà a allargar-se dos caps de setmana. Ahir ja s'havien venut més del 35% de les entrades, una quantitat que pronostica una ocupació molt elevada els caps de setmana. En els 17 anys de vida de l'equipament, el muntatge que havia programat més funcions era el Cómeme el coco negro de La Cubana. En van fer vuit en cinc dies.

Mamma mia! va reiniciar la gira després d'una nova temporada a Madrid. Aquesta gira estatal, té tres parades a Catalunya: A més de Sant Cugat del Vallès, estaran del 5 al 8 de maig a la Llotja de Lleida i del 2 al 5 de juny al Kursaal de Manresa. A Barcelona, no tornaran. No té sentit una estada de pocs mesos. Ho va afirmar fa uns dies la directora general de Stage Entertainment, Julia Gómez-Cora. De fet, si Sant Cugat s'ha arriscat a aquest ampli cartell és perquè compta amb la visita d'espectadors de Barcelona. Stage no tornarà al Barcelona Teatre Musical fins al setembre vinent. S'havia especulat que podria arribar la producció de Los Miserables, estrenada aquesta temporada a Madrid. La peça a Barcelona serà una reposició d'alguna producció ja estrenada a la Gran Vía. També s'ha endarrerit el projecte de tenir teatre propi a Barcelona i València. La crisi obliga a posar el fre.

Nina, veïna de Sant Cugat, en va ser la protagonista durant un bon grapat d'anys. Ara, la substitueix la cantant Mone. En el paper de Sky s'ha incorporat des de fa pocs mesos, Àlex Casademunt. Stage presenta el muntatge amb músics en directe i sense rebaixar ni un gram el nivell d'exigència de quan fa llargues temporades, assegura Gómez-Cora. Els productors no descarten fer una nova gira per altres municipis: Sabadell podria ser una nova plaça.

Pep Tugues, director del Centre Cultural Sant Cugat veu la temporada de Mamma mia! com una oportunitat per arribar a nous públics. De fora i de dins del municipi. És una operació similar a la que van realitzar, amb èxit, programant Grease.


Font: J.B. (www.elpunt.cat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario